eNeN
Liczba postów: 5
Od: 28.11.2019
21 styczeń 2020 o 14:09
Czy ktoś wie, czy wnioski AKTUALIZACYJNE działają?
Próbowałam już na Chrome, firefoxie, operze, na 2 komputerach z różnymi numerami IP, o różnych porach dnia i nocy. Czyściłam ciasteczka, robiłam świeże instalacje przeglądarek i wciąż po zapytaniu czy chcę złożyć nowy wniosek kręci się kółeczko z napisem "wczytywanie".
Co jest nie tak?
Przed chwilą na webinarium prowadzący mówił, że wnioski aktualizacyjne są dostępne......
Gość
21 styczeń 2020 o 22:09
Wniosek aktualizacyjny..., od dwóch tygodni czekam na możliwość zapisania zmian w Dziale VI, tab. 4. i wysłania wniosku. Przeszłam całą procedurę opisaną powyżej: przeglądarka, różne pory dnia i nocy, odświeżanie. Dzisiaj też próbowałam. I co? I nic ! Cały czas czekam, ale cytując Shreka: "No to jeszcze sobie poczeka" :)
Cierpliwości życzę ...
Gość
22 styczeń 2020 o 15:55
Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak informacji o wniosku. O co chodzi???
Gość
22 styczeń 2020 o 16:34
Mam ten sam problem........jutro webinarium na BDO, bedzie blok pytań, trzeba zapytać o co chodzi.
Gość
22 styczeń 2020 o 19:37
Ja mam problem z wnioskiem rejestracyjnym. Wszystko wypełniłem, załączyłem potwierdzenie opłaty rejestracyjnej i wysłałem ale nigdzie nie ma śladu, że wniosek został wysłany. W zakładce wniski robocze pusto i w zakładce wnioski wysłane też pusto.
Czy mam wysłać wniosek kolejny raz ? Miał ktoś taką sytuacje ?
Gość
23 styczeń 2020 o 08:35
Gość napisał:
Na webinarium mówili, że jeśli jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy.Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak informacji o wniosku. O co chodzi???
Gość
23 styczeń 2020 o 10:05
Gość napisał:
Wniosek aktualizacyjny..., od dwóch tygodni czekam na możliwość zapisania zmian w Dziale VI, tab. 4. i wysłania wniosku. Przeszłam całą procedurę opisaną powyżej: przeglądarka, różne pory dnia i nocy, odświeżanie. Dzisiaj też próbowałam. I co? I nic ! Cały czas czekam, ale cytując Shreka: "No to jeszcze sobie poczeka" :)
Cierpliwości życzę ...
Gość
23 styczeń 2020 o 10:07
Gość napisał:
Gość napisał:
Na webinarium mówili, że jeśli jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy.Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak informacji o wniosku. O co chodzi???
Gość
23 styczeń 2020 o 10:21
Gość napisał:
Jestem JEDYNYM użytkownikiem głównym i nie składałam ŻADNYCH wniosków - bo się nie dało. I dalej nie idzie. Zaczynam wpadać w panikę, bo 30 dni minie już wkrótce.Gość napisał:
Na webinarium mówili, że jeśli jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy.Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak informacji o wniosku. O co chodzi???
Gość
23 styczeń 2020 o 10:51
Udało się wejść do wniosków aktualizacyjnych!!!
Porada: jeżeli macie wpisanych innych użytkowników PODRZĘDNYCH, niech każdy u siebie sprawdzi, czy nie mają w roboczych (lub złożonych) wniosku. U mnie tak było - jeden z użytkowników podrzędnych się bawił i kliknął aktualizację - ponieważ kółeczko się kręciło, odświeżył stronę i przeszedł dalej a w międzyczasie wniosek sam mu "wskoczył" w zakładkę. Ja, jako główny tego niestety nie widziałam, bo najwyraźniej wnioski są widoczne wyłącznie u tego, kto je tworzy.
U mnie póki co jest tylko 9 użytkowników. Współczuję tym, co mają kilkudziesięciu. Nawet przypadkiem mogą tak namieszać, że firma się nie pozbiera.
Antoni
23 styczeń 2020 o 11:28
Gość napisał:
Gość napisał:
Na webinarium mówili, że jeśli jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy.