Nep
Liczba postów: 10
Od: 08.01.2020
11 luty 2020 o 08:28
Czy macie dzisiaj problemy z BDO? Ja nie mogę generować i pobierać potwierdzeń. Pojawia się komunikat:
"403 Brak dostępu
Gość
11 luty 2020 o 08:32
Tak problem występuje od rana. Niestety brak możliwości kontaktu nawet przez formularz zgłoszeniowy na stronie BDO.
Gość
11 luty 2020 o 08:39
U mnie to samo
agnieszka
Liczba postów: 726
Od: 19.03.2017
11 luty 2020 o 08:45
U mnie to samo, jest awaria dlatego trzeba wystawić w wersji papierowej.
Gość
11 luty 2020 o 08:45
Witam.Mam dziś to samo.
Gość
11 luty 2020 o 08:48
Kurcze , a przecież ustawodawca twierdził że nie przewidują awarii systemu jak padały takie pytania na szkoleniach.
Gość
11 luty 2020 o 09:07
tez mam problem, musiałam wypisać kartę papierowo ...
Gość
11 luty 2020 o 09:08
....i już na stronie głównej BDO powinna być informacja o awarii i przewidywanej godzinie jej usunięcia, a nie klikanie bezsensu, że może zadziała...
Gość
11 luty 2020 o 09:33
u mnie też nie działa wystawiłam wersje papierową tylko nie mam pewności czy w papierni zatwierdzą taka kartę
Gość
11 luty 2020 o 09:42
W wersji papierowej można wystawiać tylko wtedy kiedy na stronie BDO zmieszczą informację o awarii ;) więc aktualnie stoimy ;)
Gość
11 luty 2020 o 09:43
Agnieszka po co w wersji papierowej jeśli dokument jest wystawiony/potiwerdzony? Wydaje mi się, że wystarczy zrobić zdjęcie/prntscr numery karty