Baner eko soft 2023 bdo

Jacek30

Liczba postów: 30

Od: 01.02.2020

15 listopad 2020 o 13:07

Witam
ktoś wie jak odebrać pocztę w BDO , po potwierdzeniu odbioru poczty , wyskakuje pismo, wybierając " podgląd" wyskakuje komunikat że plik jest w ZIP , tylko gdzie znaleść ten plik, nigdzie go nie ma w systemie BDO.

F4odpowiedz

Gość

17 listopad 2020 o 09:00

Jacek30 napisał:

Witam
ktoś wie jak odebrać pocztę w BDO , po potwierdzeniu odbioru poczty , wyskakuje pismo, wybierając " podgląd" wyskakuje komunikat że plik jest w ZIP , tylko gdzie znaleść ten plik, nigdzie go nie ma w systemie BDO.


Niestety ale jest to błąd systemu o którym doskonale wiedzą. Trzeba zadzwonić do właściwego Marszałka i udzielą informacji o treści pisma. 
F4odpowiedz

Gość

17 listopad 2020 o 09:34

Mam ten sam problem. Problem jest Zgłoszony. Odpowiedzieli , że wiedzą i walczą.

F4odpowiedz

Gość

17 listopad 2020 o 14:24

Witam, 
mi za to jak wchodzę na ikonkę "koperty" i chce sprawdzić czy wpłynęły jakieś wiadomości od JAP ciągle buforuje i próbuje bezskutecznie wczytać. Brak słów...

F4odpowiedz

Gość

17 listopad 2020 o 16:18

Ja dostałam odpowiedź w UM, że jeśli wiadomośc jest pusta to znaczy, że jest ok. Jak np. składany był wniosek aktualizacyjny to taka wiadomośc oznacza że został on zaakceptowany. Jeśli cos jest nie tak to urzędnicy często dzwonia lub piszą mailowe wezwanie do korekty. 

F4odpowiedz

Gość

17 listopad 2020 o 20:48

Gość napisał:


Jacek30 napisał:


Witam
ktoś wie jak odebrać pocztę w BDO , po potwierdzeniu odbioru poczty , wyskakuje pismo, wybierając " podgląd" wyskakuje komunikat że plik jest w ZIP , tylko gdzie znaleść ten plik, nigdzie go nie ma w systemie BDO.



Niestety ale jest to błąd systemu o którym doskonale wiedzą. Trzeba zadzwonić do właściwego Marszałka i udzielą informacji o treści pisma. 
Dziękuję za wyjaśnienie.
Skomentuję krótko; to jakąś j.....a patologia z tym BDO . za co się nie weźmiesz to z......e.

F4odpowiedz

Gość

17 listopad 2020 o 20:51

Gość napisał:

Ja dostałam odpowiedź w UM, że jeśli wiadomośc jest pusta to znaczy, że jest ok. Jak np. składany był wniosek aktualizacyjny to taka wiadomośc oznacza że został on zaakceptowany. Jeśli cos jest nie tak to urzędnicy często dzwonia lub piszą mailowe wezwanie do korekty. 


Odpowiedz pisemną ? Bo jak to pozniej udowodnić w razie kontroli przecież nikt się nie przyznaje że BDO za grube miliony nie dziala
F4odpowiedz

Gość

27 styczeń 2022 o 12:01

Dostałam powiadomienie sms, że mam do odbioru dokument na stronie bdo. Ale na swoim panelu użytkownika nie mam ikonki poczty- powinna być wg instrukcji w górnej części a tam jej nie ma. Może jakoś inaczej się wchodzi? Może ktoś wie?

F4odpowiedz

Gość

27 styczeń 2022 o 13:02

napisał:

Dostałam powiadomienie sms, że mam do odbioru dokument na stronie bdo. Ale na swoim panelu użytkownika nie mam ikonki poczty- powinna być wg instrukcji w górnej części a tam jej nie ma. Może jakoś inaczej się wchodzi? Może ktoś wie?



Ja jestem użytkownikiem podrzędnym i tez nie mam tej koperty, dopiero jak się zaloguje użytkownik główny to jest koperta i wiadomości. 
F4odpowiedz

Gość

02 luty 2022 o 20:38

napisał:


Gość napisał:


Ja dostałam odpowiedź w UM, że jeśli wiadomośc jest pusta to znaczy, że jest ok. Jak np. składany był wniosek aktualizacyjny to taka wiadomośc oznacza że został on zaakceptowany. Jeśli cos jest nie tak to urzędnicy często dzwonia lub piszą mailowe wezwanie do korekty. 



Odpowiedz pisemną ? Bo jak to pozniej udowodnić w razie kontroli przecież nikt się nie przyznaje że BDO za grube miliony nie dziala


Telefonicznie, ale nie ma problemu bo dane zostaja zaktualizowane zgodnie z wnioskiem. Tyle , ze nie przychodzi ta wiadomośc o akceptacji wniosku, tylko jakby pusty dokument. Ale coraz rzadziej sie to zdarza. 
F4odpowiedz

Gość

07 luty 2022 o 14:38

napisał:


napisał:


Dostałam powiadomienie sms, że mam do odbioru dokument na stronie bdo. Ale na swoim panelu użytkownika nie mam ikonki poczty- powinna być wg instrukcji w górnej części a tam jej nie ma. Może jakoś inaczej się wchodzi? Może ktoś wie?





Ja jestem użytkownikiem podrzędnym i tez nie mam tej koperty, dopiero jak się zaloguje użytkownik główny to jest koperta i wiadomości. 

Dziękuję za odpowiedź, u mnie pomogło ponowne zalogowanie ( jako główny logowałąm się od razu, ale po długiej przerwie). Magicznie ikonka się pojawiła;)

F4odpowiedz
Nowa odpowiedź
Jeśli chcesz odpowiedzieć bezpośrednio na wybraną wypowiedź, kliknij opcję „odpowiedz” lub „cytuj” na dole każdego posta

Newsletter