Baner eko soft 2023 bdo

GOŚĆ

11 czerwiec 2012 o 14:47


Witam, mam pytanie jak należy poprawnie wprowadzić masę zebranej np. stali od osób fizycznych w danym miesiącu; wystarczy wpisać tylko sumę czy trzeba ewidencjonować każdą wartość osobno? (tak jak np. w przypadku odbioru od innej firmy gdzie należy wpisać nr karty przekazania odpadu). Czy dla miedzi, mosiądzu i brązu prowadzi się jedną kartę ewidencji odpadu czy dla każdego osobno i wpisuje się ten sam kod? Z góry dziękuję za pomoc

F4odpowiedz

GOŚĆ

18 czerwiec 2012 o 14:48


Wiatm



ja robię wpis o przyjęciu codiennie nawet od osób fizycznych, nie zapominając przytym o formularzu przyjęcia odpadów metali. Może być to męczące dlatego ja prowadząc ewidencje dla "złomiarzy" przy użyciu  program do ewidencji odpadów.



Natmoisat jeżeli chodzi o do drugiego pytanie, to Kartę ewidencji zakłada się osobno dla kodu, więc jeśli metale przyjmujesz odosób  fizycznych pod 17 to tam są poszczególne rodzaje metali rozbite na kody i wtedy osobno. Jeśli pod 20 to wszystko razem na jednej karcie ewidencji.

F4odpowiedz

GOŚĆ

18 czerwiec 2012 o 19:32


Dzięki za odpowiedź,



tylko właśnie miedź, mosiądz i brąz są pod jednym kodem 17 04 01 i nie wiem czy każdy mam wpisywać na osobną kartę czy wszystko umieścić na jednej?

F4odpowiedz

GOŚĆ

20 czerwiec 2012 o 10:58


Jeśli te metale są wymienione pod jednym kodem to wszystkie te przyjęcia na jednej karcie ewidencji! Pozdrawiam

F4odpowiedz

GOŚĆ

24 czerwiec 2013 o 09:47


Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytanie czy jeżeli w firmie wytwarzam odpady, które powstaje, raz w ramach prowadzonej dzielności na miejscu, raz w ramach usług świadczonych na zewnątrz i później transportowane są do firmy. To czy dla tych odpadów mogę prowadzić jedną kartę przekazania odpadu?

F4odpowiedz

erjot

Liczba postów: 17

Od: 19.03.2017

28 marzec 2013 o 17:02


17 04 01 - ten kod odpadu można stosować tylko dla miedzi, brazu oraz mosiązdu. W przypadku żelaza i stali jest to kod 17 04 05. Uwaga bo dla aluminium, ołowiu i cynku są oddzilne kody. Jeżeli są to zmieszane metale i trudno określić skład to odpowiedni kod to 17 04 07

F4odpowiedz

GOŚĆ

28 czerwiec 2013 o 09:53


Witam, nie wydaje mi się, żeby można było prowadzić jedna kartę ewidencji dla takich i takich odpadów



zresztą zgdodnie z objaśnieniem do karty ewidencji odpadów 



"W przypadku wytwarzania, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów należy sporządzać osobną kartę ewidencji odpadu dla każdego miejsca prowadzenia działalności, z wyjątkiem usług, o których mowa w art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.  ..."

F4odpowiedz

GOŚĆ

28 lipiec 2015 o 13:34


Jakie są to kody odpadów (zgodnie z katalogiem odpadów)



-złom aluminiowy



-złom stali czarnej rdzewnej



-złom stali nierdzewnej kwasoodpornej

F4odpowiedz

GOŚĆ

28 lipiec 2015 o 13:41


-złom aluminiowy - 17 04 02



-złom stali czarnej rdzewnej - 17 04 05



-złom stali nierdzewnej kwasoodpornej - 17 04 05

F4odpowiedz

Aneta

13 luty 2019 o 08:05

Mam ogromny kłopot jak mam obliczyć masę odpadów? czy muszę pisać na nowo pozwolenie ( pozwotenie na zbieranie mamy jeszcze na 8 lat, zbieramy złom)? Czy jest jakiś wzór jak to napisać?Pozdrawiam
F4odpowiedz

Gość

13 luty 2019 o 12:56

Aneta napisał:

Mam ogromny kłopot jak mam obliczyć masę odpadów? czy muszę pisać na nowo pozwolenie ( pozwotenie na zbieranie mamy jeszcze na 8 lat, zbieramy złom)? Czy jest jakiś wzór jak to napisać?Pozdrawiam

Zmieniły się przepisy i jeśli nadal chcesz prowadzić taką działalność powinnaś złożyć wniosek o dostosowanie do 5 września 2019 r. Spójrz na art. 42 ustawy o odpadach - tam są wypisane elementy które należy zawrzeć przy nowych wnioskach. Przy dostosowaniu na pewno należy określić maksymalna chwilową i roczną ilość odpadów zbieranych, największą masę odpadów i całkowitą pojemność miejsca magazynowania - możesz zrobić to np. na podstawie wielkości miejsca magazynowania i opierając się na gęstości poszczególnych odpadów albo opierając się na prowadzonej ewidencji odpadów. W dostosowaniu musisz też napisać o proponowanym zabezpieczeniu roszczeń. Konieczne trzeba załączyć zaświadczenia i oświadczenia o niekaralności, decyzję o warunkach zabudowy (jeśli była wymagana), tytuł prawny w odpowiedniej formie i operat p.poż i postanowienie komendanta PSP. 

F4odpowiedz
Nowa odpowiedź
Jeśli chcesz odpowiedzieć bezpośrednio na wybraną wypowiedź, kliknij opcję „odpowiedz” lub „cytuj” na dole każdego posta

Newsletter