Baner eko soft 2023 bdo

Gość

03 październik 2018 o 09:56

Witam,
Proszę mi powiedzieć czy wszystkie podmioty wpisane do rejestru BDO są zobowiązane do uiszczenia opłaty rocznej (w lutym) czy tylko te podmioty, które są wymienione w art. 57 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992, z późń. zm.), tj.:
- wprowadzający sprzęt i autoryzowany przedstawiciel,
- wprowadzający baterie i akumulatory,

- wprowadzający pojazdy,
- producenci, importerzy i wewnątrzwspólnotowy nabywcy opakowań,
- wprowadzający na terytorium kraju produkty w opakowaniach,
- wprowadzający na terytorium kraju opony,
- wprowadzający na terytorium kraju oleje smarowe?



F4odpowiedz

Gość

03 październik 2018 o 10:27

Tylko podmioty wymienione w ww. artykule są zobowiązane do wnoszenia opłaty rocznej na mocy artykułu 57 ust.3 

F4odpowiedz

Asia

21 lipiec 2022 o 08:14

Witam. Czy tylko ja mam problem z BDO, czy jest nas więcej. Od dłuższego czasu BDO mi jednym słowem świruje. Gdy robię planowane karty to mi ich nie pokazuje, albo tylko jedną albo dwa razy więcej niż mam ich założonych. Tak samo jest z potwierdzeniem wygenerowanym, czy nawet z karta ewidencji odpadów. Gdy instalacja komunalna potwierdzi mi transport, to czasami jej nie pokazuje że jest jakiś transport do nich. Kolejna sprawa, gdy chcę potwierdzić transport to nie pokazuje mi bieżącego transportu tylko poprzedni. Muszę kilkanaście razy odświeżać stronę lub się logować. Mam to gdzieś zgłościć? Co o tym sądzicie? Pozdrawiam

F4odpowiedz

Gość

21 lipiec 2022 o 09:13

Tak, BDO chodzi coraz gorzej. Wchodzę na listę KPO i widać tak jakby stan sprzed jakiegoś czasu. KPO, które przyjąłem godzinę temu nagle widzę znów w potwierdzeniu wygenerowanym. Trzeba odświeżać stronę, żeby dobrze trafić. Masakra po prostu :/

F4odpowiedz

Gość

21 lipiec 2022 o 10:32

napisał:

Tak, BDO chodzi coraz gorzej. Wchodzę na listę KPO i widać tak jakby stan sprzed jakiegoś czasu. KPO, które przyjąłem godzinę temu nagle widzę znów w potwierdzeniu wygenerowanym. Trzeba odświeżać stronę, żeby dobrze trafić. Masakra po prostu :/



u mnie to samo, jest dramat. karty pokazują się w gdzie chcą i kiedy chcą :) 
F4odpowiedz

Gość

21 lipiec 2022 o 10:40

napisał:


napisał:


Tak, BDO chodzi coraz gorzej. Wchodzę na listę KPO i widać tak jakby stan sprzed jakiegoś czasu. KPO, które przyjąłem godzinę temu nagle widzę znów w potwierdzeniu wygenerowanym. Trzeba odświeżać stronę, żeby dobrze trafić. Masakra po prostu :/





u mnie to samo, jest dramat. karty pokazują się w gdzie chcą i kiedy chcą :) 


U mnie to samo :( Nie da się na tym pracować...
F4odpowiedz

Gość

21 lipiec 2022 o 13:25

U mnie to samo, karty przeskakują gdzie chcą 

F4odpowiedz

Gość

21 lipiec 2022 o 14:13

Zgłaszajcie, kazdy taki problem. Najlepiej za pośredictwem formularza kontaktowego KONTAKT | BDO (mos.gov.pl) . Podajecie swój mail i wrazie czego macie potwierdzenie że takie problemy były i ze zareagowaliście. Ponad to jest to wyraxny sygnał dla zajmujących się techniczną strona BDO, że cos sie dzieje

F4odpowiedz

agnieszka

Liczba postów: 709

Od: 19.03.2017

27 lipiec 2022 o 11:33

napisał:

U mnie to samo, karty przeskakują gdzie chcą



Otrzymałam takie info z Działu technicznego BDO "

Ze względu na istniejącą infrastrukturę oraz wykorzystanie replikacji
baz danych, w systemie mogą wystąpić opóźnienia w zapisie danych oraz
ich późniejszym zwracaniu. Zwłaszcza w momentach znacznego obciążenia
systemu.


Właściciel infrastruktury (Ministerstwo Klimatu i Środowiska) został
przez nas poinformowany o pojawiających się niedogodnościach, które
zgłaszane są przez podmioty korzystające z systemu."


F4odpowiedz

Gość

27 lipiec 2022 o 14:08

napisał:


napisał:


U mnie to samo, karty przeskakują gdzie chcą





Otrzymałam takie info z Działu technicznego BDO "

Ze względu na istniejącą infrastrukturę oraz wykorzystanie replikacji

baz danych, w systemie mogą wystąpić opóźnienia w zapisie danych oraz

ich późniejszym zwracaniu. Zwłaszcza w momentach znacznego obciążenia

systemu.



Właściciel infrastruktury (Ministerstwo Klimatu i Środowiska) został

przez nas poinformowany o pojawiających się niedogodnościach, które

zgłaszane są przez podmioty korzystające z systemu."





Czyli problemy są, były i będą. Ale trzeba takie problemy zgłaszać, najlepiej opisując co chcieliśmy zapisać albo wyświetlić. W razie problemów jest to jakiś dowód że staraliśmy się wypełnić ciążący na nas obowiązek.

F4odpowiedz

Gość1234

11 sierpień 2022 o 07:42

Witam.
Czy tylko i wyłącznie mobilny warsztat samochodowy podlega pod wpis do BDO?
Wszystkie odpady z napraw zostawałyby u klienta.
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam 

F4odpowiedz
Nowa odpowiedź
Jeśli chcesz odpowiedzieć bezpośrednio na wybraną wypowiedź, kliknij opcję „odpowiedz” lub „cytuj” na dole każdego posta

Newsletter